CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday, December 6, 2008

Alhamdulillah

Syukur Alhamdulillah (14 Jan - 6 Disember 2008), saya dah pun menamatkan Kursus Perguruan Lepasan Ijazah.. Kejap je kan masa berlalu.. Huhu, hari ni kena rushing balik terus.. Nak wat camne, lusa dah Raya Haji.. Kalo x, bleh la berfarewell2 bagai..

Untuk semua kawan2 yang beragama Islam, Selamat Hari Raya AidilAdha.. Saya dah nak balik kampung jap lagi.. Bercuti sampai tarikh posting.. Tak tau la dpt posting kat negeri mana. Takper, saya redha jek dapat mana2 pun :)

Peserta Kissm ke KissMe? Hehehe

Alhamdulillah dah tamat kursus :)

Walaupun takleh lawan result KPLI JQaf Mr Hazar (CGPA3.82), sy bersyukur masih cemerlang.

Tataaaaa.. sampai berjumpa lagi :)

7 comments:

areknee said...

WOW dean list tuh! hehehe tahniah!!

Gee said...

waaa...selamat menjadi guru aar...smntara cuti skolah nie ko buat la persiapan fizikal dan minda yek..moga dpt posting yg indah2 tmpatnya...di Sabah pon best giler ehehe...:-D


Psssstt! Skola sa ada kosong...ajar BI tlg sa leh tak..hehe

blokdrive said...

Semoga menjadi seorang cikgu yg berkaliber dan dedikasi. Semoga dihantar ke Selangor, Kedah atau Kelantan.

qasehixora said...

selamat datang ke dunia baru...
semoga sama2 dapat mendidik anak2 murid dgn penuh tanggungjawab dan dedikasi..
jangan cepat serik tau

Azwani Shaari said...

to areknee:
thanks2 tp kami xde dean, so xde la dean list..huhhu

to gee:
thanks2, kena bersiap sedia nak posting lak ni..

to blokdrive:
owhhhh, sy x dpt 3negeri yg awk sebutkan tu :(

to qasehixora:
thanks, moga saya tabah ditempat baru..

alinyussuff said...

sarawak ya? Haha. Saya dapat sabah. Hm hm yoshhh!

Tabahkan hati kuatkan semangat je. Hehe. (Cubaan memujuk diri sendiri)

alinyussuff said...

ehh, maap. saya nak komen kat entri algi satu. tersilap. hehe.