CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, April 29, 2009

AIM 16

Nampaknya Encik Fiance dan kumpulannya telah tercalon dalam AIM 16 yang akan berlangsung 2Mei nnti.. Kenapakah tidak tercalon ketika saya masih di KL? Boleh la jugak bergedik2 nak pergi.. Saya kan jiwa muda, mesti la nak pergi..haha.. Ok la tu kan tercalon AIM, sbb xde undian SMS segala bagai.. Mmg juri professional yg akan adili.. Walaupun rasa mcm tipis nak menang, tp xpe laaa..best of luck juaaa saya ucapkan :D

Album Nasyid Terbaik..

Road Tour di Sg Petani, Kedah

Road Tour di Shah Alam

7 comments:

Anonymous said...

wah...ensem nye tunang cikgu wani...nasib baik saya x termengorat...artis rupenye tunang cikgu wani ni...

Tasha said...

Cik Wani bila nak kawin? jangan lama-lama tau, nanti di ambil orang...hehehehe...

kemat said...

Dah gi kursus tu tak lama lagi la niee..borang pindah balik semenanjung dah isi belum...

Azwani Shaari said...

to anonymous:
;)

to tasha:
xpe la, saya percaya pada jodoh, qada' n qadar :)

to kemat:
hehehe, nnti sy jemput awk.. nk makan gulai rias pisang, kan?:)

Anonymous said...

what??? abg hazar wildan?? melepas....hehehehe...jgn mare cikwani ye!

HaZaR eL-DieN said...

Wahhhhhh....bestnye tido...satu malam yang cukup penat menahan telinga ku...adeh!!!!

walaupun x menang, tapi abg ttp bersyukur coz tersenarai as top 5... pengalamanku di http://wanhazar.blogspot.com

Azwani Shaari said...

to cik anon:
tu la, sape suruh x mengorat abg hazar itu dahulu? kan dah melepas :P

to abg:
hehehee, serious AIM membosankan.. i tgk separuh jalan jek, trus tukar channel..