CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, June 8, 2011

Kopiah Kait

Senyum buruk..

Menyembur..

Menguap sudah..Mata pun dah berair..

Comey x kopiah Hadif? Sape ada anak bujang, kompem berkenan punya la kopiah bersulam nama ni.. Yang xde anak bujang lak, beli la kat suami korang..Tp tanggung la risiko sendiri kalo cadang2 nak buat surprise sulam nama suami, skali dia malu nak pakai, haha!

Dgn harga mampu milik RM10-RM15 sahaja, pelbagai corak dan warna....Dapatkan di SINI

6 comments:

Miss Sunshine said...

comelnya hadif....
suka dapat balik semenanjung ye.... ^_^

Nurraz said...

terberkenan la plak tgk kopiah ni.. wani, yg hadif pakai tu saiz yg 10 hengget ke? nk bli utk hafiy, agak2 saiz dia sama ngan hadif kot..

Zuraidah said...

Zulqarnain xsuka pakai topi / kopiah. Dh ada 2 kopiah mcm tu. Pakai sat je, then terus tarik.

Azwani Shaari said...

MS: Alhmdulillah rejeki2..hihi

Nurraz: hafiy punya pun kompem rm10 je, pasal saiz tu kena amik ukur lilit kepala hafiy..nnti dah siap kopiahnya publish le gmbo..

zue: hadif pun xsuka, ni kena paksa & ralit kan dia sampai dia lupa ada benda atas kepalanya tu..hehe

alyah farina said...

Assalamualaikum. Comelnya hadif. Saya ambil salah satu gambar di atas nak buat contoh kopiah ya?

Azwani Shaari said...

waalaikumussalam.. ok sure boleh :)