CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, October 13, 2011

Entry Tertangguh : I am 10 years younger, seriously!

Alhmdulillah, masih punya kesempatan utk meneruskan hidup di bumi Allah ini dalam usia menjangkau 28tahun TAPI penimbang TANITA kata umur aku baru 18 tahun ye.... Wahhhh, kembang kuncup rasanya bila muda 10tahun ni..Hahaha.. Takde rahsia pape pun, no diet, no pills, no exercise, no corset, a big NO to any slimming program but BREASTFEED your lil one :D

O0o0o, x percaya ye? meh tgk bukti mehh..

Berat 44.4kg..

Fat hanya 24.7%

Total Body Water 55.1%

Umur Biologi saya baru 18tahun..yeaayyyy!

Alhamdulillah jugak, birthday tahun ni dah berada dekat dengan suami & anak.. Tiada lg Laut Cina Selatan yang jadi pemisah.. Hidup lebih aman dan terurus dengan suami yang ringan tulang.. Now, Hadif lagi manja ngan babanya.. Mau tak manja, baba dah amik kontrak mandikan dia, basuh poop, suap makanan, kawan main bola etc sampai asyik sebut bababababa ajee.. sebut mama time nak susu je, apekahh? Kalo suruh kiss mama, kadang2 xmau..Kalau kiss baba, anytime je si Hadif ni..isk isk isk..

Dihari kejadian, bukak kete nak g skolah, ada surprise gift atas seat :D

Makkk terharu dapat Papago & pearl necklace.. Wahh confirm papago akan teman saya kemana jua supaya x sesat..Tq Baba! I Love You :D

6 comments:

kasihkuabadi said...

best nya dapat adiah ;)
surprise plak tuh....

Musliza Hasni said...

kurusnyer...mmgpun breastfeed mmg maintain kurus...tanita tu bli kat ner? mcm best jer...mhl tak? aritu aku ader p try gn tanita ni..aku tua setahun dr umur aku...uwaaa.....nsb tak 10 thn

Azwani Shaari said...

kasihkuabadi:
heheh..dapat adiah x surprise pun besh..suka2:D

hasni:
tanita beli kat member dpt harga kilang..dlm 450 rasanya,kat luar dlm 500++..meh umah pakai penimbang aku je..hihi

Unknown said...

Happy Belated Besday kak Wani :)
Wow muda 18thn? jeles2
Sy breastfeed pun 6bulan pertama berat menurun, sekarang makin menaik pulak huhu

Azwani Shaari said...

tq2..harap2 mantain sampai bila2..alaa nana xnaik mana pun, tgk gmbr kat blog ok je:)

Unknown said...

Gambar kat blo tu dah ditapis 3kali. Yang cantik2 jer baru publish hehehe