CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, August 3, 2012

Chocolate Graphic



Assalamualaikum.. Wahhhh lama pulak tertinggal blog ni.. Nak updet asyik terbizi je.. Hahah.. Ok pasni insyAllah akan updet lebih kerap sbb banyak benda nak citer ni...

So, utk membahagiakan sapa yg baca entry ni, sila jadi org pertama tinggalkan komen utk memenangi sekotak chocolate graphics yg aku menang ni... sila jadi org pertama skarang.. :D

9 comments:

katasifat said...

saya org petama tak kak??

ngee:)

Zantie Azizan said...

COngratulations!!!!!
heheheh... teringin nak makan coklat dah banyak hari dah dlm bulan puasa ni tapi tak dapat-dapat. Nak jadi rezeki kot. [^_^]

katasifat said...

eh? kenapa komen xkeluar...

hai kak:) ngee

Nurul said...

saya komen! saya komen! nih leh dikira komen ker?

PakciQue said...

Nak kena komen pasal ape? Sedap ke cokelat tu?

kasihkuabadi said...

simpan utk fira 1
hihihihi

Nurraz said...

mana lagi updet pasal rumah impian part 2? pasal hadif.. membizi la sangat mama ni...

Miss Sunshine said...

Salam..
Kak wanie.. lame tak dengar cerita sekarang ni...
kak, chocolate graphic tu ape?

Anonymous said...

salam..kak wani..rindu nak bace blog akak..cepat2 jadik rajin update blod after ni k..=p btw,rumah baru akak adalah super cantek tau..macam rumah retis..=)

~sharifah aliaa farhana bt syed din~