CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, October 30, 2008

Selamat Tinggal Syawal

Hari ni sudah 1 Zulkaedah 1429.. Dah pun abih Syawal.. Tak lama jek lagi dah nak sambut AidilAdha plak.. Sungguh la masa berlalu pantas.. Ni kira mcm sambungan entry yg lepas.. Open house terakhir utk tahun ni.. Kenapakah aku bermasalah nak upload gambo kat blogger ni? Adakah org lain juga bermasalah? Eeeee, nyampah tul laa.. Ni jek gambo yg leh upload.. Yang lain asyik failed jek, maleh guwa nak layan..

Thankss utk Syida dan keluarga.. Makanan yg beshh..

5) Rumah Terbuka Cik Syida sekeluarga (Bdr Tun Hussein Onn)

Antara tetamu yang hadir..

The food..

Me, Syida n adik beliau Syafik.. Besoo dah Syafik ni :D

Tiga hari jek lagi nak exam.. Huwaaaaaaa.. Makcik belum bersedia.. Mari sambung study.. Huhu

6 comments:

syida said...

aiseh..glamer la plak..ha3..xde maknenye..tq beribu2 lemon kt U cz sudi dtg n smpi gak akhirnye kt umh I..:)

syafiq said...

sedap ke mknn kite 2? mama yg masak..along tolong mkn je:P

JINGGO said...

salam singgah cgu..

Sufi Idany said...

tak abis2 mkn, mkn, mkn.... raya dh abih daa.........

Eazy Izzuddin said...

selamat tinggal syawal..
selamat dtg zulkaedah...

salam singgah di sini..
=)

Azwani Shaari said...

to syida:
thanks invite :D

to syafiq:
abis tu syafiq tak tolong mama ek? ;)

to jinggo & izzudin:
thanks singgah..

to sufi idany:
hehehe, makan free mana leh x pi..